luni, 6 decembrie 2010

Îţi venea să îl respiri,nu să-l priveşti.

Tu eşti visul meu de copil ce mă însoţeşte în serile cu lună.
Tu eşti marea care-mi gâdilă faţa.
Tu eşti Iadul şi Raiul din mine.
Tu eşti zâmbetul ce mă încălzeşte în zilele cu gheaţă.
Tu eşti  soarele ce mă amorţeşte când iarna îşi aşează părul peste mine.
Tu eşti ploaia de vară ce cade lin pe obrazul meu îmbujorat.
Tu eşti pensula ce îmi colorează tristeţea.
Tu eşti sângele care-mi curge prin vene.
Tu eşti roiul de fluturi din stomacul meu.
Tu eşti privirea care mă îmbată de bucurie.
Tu eşti aroma toamnei târzii care-mi invadează mintea.
Tu eşti parfumul florilor lui august.
Tu eşti emoţia primului sentiment.
Tu eşti pasiunea pe care vreau să o stârnesc.
Tu eşti aerul fără de care nu aş putea respira.
Tu eşti începutul de idilă ce nu o să se termine.
Tu eşti focul inimii mele.
Tu eşti visarea care-mi face inima să bată de bucurie.

Eşti călător în lumea mea,aşa că
...lasă-mă să fiu o parte din tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu