vineri, 27 decembrie 2013

Un ceas de înapoi şi un sfert de înainte


10 septembrie , 1975 .
Gara de Nord , Bucureşti  .
Ora : 20:25

Trenul a sosit în gară  când noaptea şi-a făcut culcuş peste soare . Ce-i drept , într-o seară ca asta trebuie să te însoţească jumătatea ta .
   Nu-i de mirare că la cele douăzeci şi cinci de primăveri ale lui încă îi pot găsi mici imperfecţiuni  . Puteam observa cu ochiul liber cum firele lui rebele de păr , având culoarea abanosului ,se aşează zburdalnice peste ochiul său stâng ,ca un altfel de imperfecţiune . Simţind braţul lui puternic ce îmi înconjoară gâtul , pot constata că nici uraganele  nu mă pot lua sub aripa lor .
Sunt cu capul pe pieptul lui , îi simt inima bătând şi pot auzi şiroaiele de sânge ce nu îşi găsesc liniştea în venele sale .
Deja simt că noaptea îşi invită cel mai bun prieten , frigul , să o acompanieze .
Simt amorţeala serii ce se propteşte de genunchiul  meu stâng , parcă vrând  să-mi smulgă pielea de pe el din cauza greutăţii sale.
În somnul meu pot percepe mai bine sentimentele pe care le am pentru bărbatul născut în luna lui Noiembrie.
Stai ! Ce se întâmplă?.
Simt că nu mă pot trezi pentru a vedea privirea soţului meu , dar nu-i nimic.


Imaginându-mi-l este forma pe care o abordez atunci când timpul ne separă .
Pot simţi cum răcoarea pătrunde în compartimente pe sub ferestrele murdărite de privirea fiecărui călător .
Adulmec mirosul rece al frigului combinat cu parfumul florilor de mai al aproapelui meu . Încă îmi pot aminti de toamna târzie ce ne aşteaptă pe amândoi în Ţara Împlinirii  , lângă casa fericirii .
Îmi aduc aminte de primul nostru sărut sub privirile Domnului nostru.Am fost pecetluiţi pe vecie în casa sa.
Observ cum verigheta mă strânge ,parcă vrând să mă trezească .
Respiraţia aproapelui îmi invadeaza fiinţa până la epuizare .
                Ora : 22:30 , aceeaşi noapte , aproape de Ţara Împlinirii .
   În difuzoare  aud cum trenul va sosi în cinci minute în Ţara Împlinirii , staţionând  pe linia trei. 
                  Ora : 22:35 .
Noi am ajuns unde ne-am dorit  şi pot spune că fiecare  om poate să ajungă unde doreşte şi cu cine doreşte .
Trebuie doar să îţi doreşti asta.
 Universul te va ajuta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu